23 november

Hallå!



Inatt har jag sovit riktigt bra faktiskt, så nu känner jag mig rätt utvilad och orkar faktiskt med lite läxor idag. HAPPY! eftersom jag har skjutit upp det en hel del. Men jag har i alla fall gjort svenskan nu men det är myycket kvar.
Just nu sitter jag och lyssnar på Elvis - In the ghetto och ska börja med missbruks arbetet. Hah jag lyssnar aldrig på Elvis aldrig, men mattis spelade den för mig i skolan och den är mysig så den får jag nöta idag när jag ska plugga.
Ikväll blir de volleyboll med pappi och hans friends. Ska bli kul, det är alltid roligare när man väl kommer dit!

I går kollade jag på massa gamla bilder och såg hur mitt hår var när de var nyfärgat, saknar. Så jag funderar starkt påatt kila till frissan och få samma färg faktiskt. ( som på bilden)
 
Vad tycker du? Ni får gärna skriva en kommentar vad ni tycker :D


Men nej nu måste jag försöka plugga mera och sen duscha!

puss / Mε

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0