25 november




Åh nu är det såhär att jag vill gå vidare! Jag vill strunta i allt man en gång sagt om folk. Alla kan ändra sig! Det beror ju på vad man har sagt såklart. Men att bara släppa alla gamla saker man sagt. Börja på en nystart! Det vore så skönt. Känns som man har kommit så många närmare som man inte hade så bra kontakt med förut. Jag skriver inte det här av någon speciell anledning. Jag trivs med tillvaron som den är nu, ja jag pratar om skolan alltså. Våran klass. 2ab. Jag trivs bra som det är nu! Jag är osams med två st. men det gör mig ingenting för när de gäller arbeten osv kan vi prata och så, och det är allt vi behöver prata om, för vi är för olika individer för att umgås. Men jag är som sagt nöjd nu. Smått skit snack finns alltid, mer än vi tror faktiskt. I gäng där man tror att alla är så gulliga mot varandra visar sig vara motsatsen när andra inte hör på. Men det är faktiskt så livet funkar. Man stör sig på olika saker och vissa saker kanske man bara vill ventilera med någon annan, och det tycker jag är okej! Det är kanske bara jag som känner såhär. Men jag vill ha en nystart där man inte har haft förutfattade meningar för jag tror inte att jag är själv om att ha haft det! Men så nu tänker jag börja om, jag tänker inte skratta åt den som är mobbad jag tänker prata och vara trevlig som vanligt mot de som är utanför. Vad gör det egentligen för nytta att störa sig på folk. VISST.. ibland kan man inte hålla sig och ibland måste man säga att någon kanske ser mindre bra ut, en del som läser min blogg vet kanske vad jag pratar om. Men det är slut med sånt trams! Varför vara fånig. Man kan inte gilla alla, men man behöver inte heller snacka skit?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha bara två? Jag tror du har glömt ngn/ngra... ;)

2008-11-28 @ 15:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0