27 november.

Hellu! °

Jag skriver lite sent idag för jag har haft fullt upp. Skolan gick helt okej idag, den gick foort! Super sonic speed
Men jag hade faktiskt sovmorgon i morse också, det var sköönt. Eller ja sovmorgon eftersom jag åkte med mamma. Men i alla fall. Nyttig dag i skolan måste jag säga, sista lektionen var givande och det var skönt att få säga hur man kände osv.
När jag slutade så kom mammi och hämtade mig för vi skulle åka och handla, hon är fortfarande sjukskriven, eller ja tills i morgon, så jag hjälpte henne. Sen åkte vi hem och lagade mat och jag städade lite,
OCH SEN har jag som vanligt pluggat xD men jag börjar bli färdig med allt nu. Mega skönt!

Nej nu är jag trött, och jag ska faktiskt sova tidigt idag, men ska packa mina grejer tills i morgon först så jag slipper det i morgon!
puss och godnatt alla som läser / mε

Om en månad idag, hade det varit ett år. </3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0