5 november

tjoho!
jaha dagen som varit har varit helt okej, det var bra som vanligt i skolan och inte allt för jobbiga lektioner.. eller ja psykologi provet hade jag inte ens tränat på så det gick nog rätt illa! Men vi får se.
Efter skolan var det i alla fall matråd & vi fick rätt mycket sagt!

Men i morgon, då börjar jag kl 12.00 och sen har jag typ två lektioner och då har vi ingen lärare, men vi måste vara i skolan för det är grupparbete och så har vi indviduellt val och jag har socialt behandlingsarbete och då kommer några från AA och ska prata om ja, problem helt enkelt. Det blir nog intressant tror jag!

Men i kväll så missade jag Greys Anatomy för jag sov då -.- hah! Men nu ska jag kolla på tv, sitta vid msn och bara ta de lugnt tills att jag somnar igen!

Puss på alla! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0