19 oktober

Godmorgon, eller ja det är ju inte direkt morgon längre, inte för mig i alla fall!
Jag har inte sovit såå jätte bra inatt för att min katt ( det rimmade) xD ja för min katt busade i morse osådär.. och eftersom jag sovit illa så har jag ont i huvudet och nacken idag.. just idag när jag behöver plugga skit mycket eftersom det inte blev av igår. Men vi får väl se hur det går på provet i morgon, man kan ju i alla fall hoppas på att det går bra?! :)

Snart kommer mamma hem på timmar och då så ska vi nog ut och övningsköra lite tror jag, om jag orkar och hinner.. pluggandet har tagit hela min helg, känns inte direkt kul & de andra i min klass håller nog med!

Idag är det treee dagar kvar tills High school musical 3 kommer på bioooo! kul det ska bli, men vill inte ha för höga förhoppningar fast det har jag ändå, hah! Men nu ska jag duscha och plugga.
Hej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0