27 oktober

♥ hej alla!
Idag är jag jätte sjuk.. alltså helt förjävligt är de för idag skulle jag ha varit med Krille :( Men men jag orkade inte eftersom jag mår så dåligt. Har sovit  från typ kl 11.oo tills nu.. så jag antar att jag kommer vakna massor i natt :( men nu kan jag ju i alla fall läsa lite i boken "anhörig" som ska va klar snart.
Men nu är mitt nästa mål att vara frisk till på fredag, men de kommer jag vara, jag ska vila jätte mycket nu!
Nehepp ska snart hoppa in i duschen och sen lägga mig igen.

miss you, du betyder allt för mig <3

Kommentarer
Postat av: elin

sv: tack madde! och detsamma <3

det är lite strul här hemma bara som är skit just nu :/ men det brukar ordna upp sig rätt fort =)

2008-10-27 @ 17:54:43
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0