FN - dag.

hej alla !
ja idag var skolan faktiskt rätt så rolig.. jag hade inte tänkt att gå till skolan eftersom vi skulle ha FN- dags grej.. alltså att tigga pengar åt organisationen Vaggan.. som därefter hjälper barnen i Litauen(?) osäker på stavningen xD Men det blev faktiskt riktigt roligt och vi fick in massor med pengar.
Tänk att våran lilla skola kunde samla in 22.000 kr! Och sen plus det lärarna skulle lägga eftersom dem ger 10 kr för varje 100 kr vi fick ihop, så det blev ännu mera. kanske 25.000 kr? kommer inte riktigt ihåg. Dock var det tråkigt att så pass många var borta från våran klass. Många som blev lämnade och fick va själv med ettorna.. tråk på er!
Men i alla fall nu är jag ensam hemma och så får vi se vad som händer, det ska nog bli skönt att sitta hemma ensam i några timmar, fast ändå inte.. tycker inte riktigt om att de är mörkt ute oså.. men jag hoppas på sällskap ikväll, annars så har jag ju Tusse :D

jaja, uppdaterar nog senare... PUSS !♥♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0