love like this

                  
hey!
Idag är jag sjuuuk vilket är skit tråk tycker jag.. Men jag var i alla fall till gymet och städade i morse och nu har jag käkat osånt tråk.. så nu tänker jag bara sitta och dega hela dagen, så jag kanske mår lite bättre till i morgon eftersom jag ska jobba på Statt i morgon, kl 06.00 -.-
Men det är money, och alla älskar money, även jag! (:

höhö, nu är de bara typ 6 dagar kvar tills mina brudar kommer till mig, och vi ska sova över och mysa o ha disney maratoon, massa mys! Det blir nog förhoppningsvis en lyckad kväll då!

Jag saknar becca, josse och olivia :(

Kommentarer
Postat av: Josse

Saknar dig också Madde <3 Hoppas, du har jobbat på ordentligt idag :P! Puss

2008-10-26 @ 11:14:25
URL: http://j0sse91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0