underbar kväll!

Heej alla söta!


Idag är jag typ jätte glad för att jag har haft en bra dag. Först fick jag sovmorgon eftersom jag åkte med Mathilda till skolan idaag, skönt! Sen var det väl inte överdrivet kul i skolan, Matte provet var ett skämt. Hur dåligt prov som helst måste jag säga. tom. den bästa i klassen tyckte det var svårt, hur tänkte du där Robert? Hmm jaja.
Efter skolan så var det bara nååågra timmar kvar och jag var så uppspelt! Jag, Rebecca Och Josefin gick först på stan och jag köpte mig en mössa, :) Och sen så träffade vi Elin och Jessica R och stod där ett tag medan Becca pratade med sina kompisar som hon inte träffat på länge,, så vi stod där en stund xD
Sen käkade vi på coffehouse, jag åt nachotallrik som vanligt! MUMMA!
SEN VAR DET BIIOOOOO! HIGH SCHOOL MUSICAL 3!
bästa filmen jag sätt. Hur underbar och super duper bäst som helst. Jag mår underbart efter att ha sätt den. Kollar man inte på den så missar man något bra! Jaaa, jag ÄLSKAR den helt enkelt! Dock grät jag faktiskt två ggr. Men men xD jag var glad ändå! & ännu bättre blev det med mitt underbara sällskap! Ni är fööör bra för mig, jag älskar er och kvällen var super mysig!

high school musical 3 i mitt hjärta, för alltid ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0