Hej alla där ute!

Ikväll har det varit en trååkig men ändå lugn och skön fredags kväll. Min klass har otroligt mycket plugg tills veckan som kommer.. tre prov och massvis med läxor runt om. Men jag tror äntligen att jag har fått lite ordning på skiten nu. Idag bjöd jag i alla fall min klass på muffins och det uppskattades, kul kul :) Nu på kvällen har jag också ätit pizza och det var jäkla gott, fast det inte var alls länge sedan jag åt det, men gott var de!

I morgon ska jag till gymet som vanligt och städa, men tror inte att det blir någon träning, för jag har jätte mycket träningsverk sen idrotten, och det är inte såå skönt vill jag lova.

Fem dagar kvar nu, Sen blir det bio med Rebecca och Josefin. High school musical 3! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0