Freeeeedag!

Hej och Godmorgon

Jag har inte bloggat på några dagar nu, jag har varit allt för trött efter skolan.
Dagarna som jag inte skrivit om har varit bra så därifrån har jag inte så mycket att berätta om.

Idag är det äääntligen fredag, vilket innbär godis och Örebro. Jag börjar ju inte för än kl 12 idag men jag tog morgon bussen in för att träna, gå till mormor o morfar och gå till trafikskolan och på gymet sitter jag just nu. Jag har precis rivit av ett pass och ska snart traska ned till mormor och morfar och duscha och kanske äta lite frukost.
Kl 12 börjar som sagt skolan och jag har två lektioner ( som vanligt) och sen hämtar pappa mig direkt efter för att vi ska åka till Örebro och kolla på nya kissen. Hon ska heta Molly :)
Nej nu ska jag gå så jag hinner vara där en stund. Uppdaterar kanske ikväll.
/ M.ε

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0