Jättebra dag i Norrköping!

Hej på alla solar!  ω
Dagen har spenderats i Norrköping med min kusin Jennie. Det har varit en riktigt lyckad dag. Sommarsol och jag hittade lite saker som jag behövde fast det är nog första gången jag har handlat såhär lite när jag har varit i Norrköping. När jag och Jennie hade gått runt i alla affärer så bestämde vi oss för att äta. Vi kom till Norrköping med 11 tåget så det var inte så många timmar efter som vi blev hungriga.
Vi begav oss i alla fall mot "taco stället" och det satt fint i magen, det vill jag lova.
När vi hade käkat så mötte vi upp Jennies pojkvän och hans kompis, vi satt och pratade lite på "taco stället" men sen bestämde vi oss för att gå till parken och sitta där och sola en stund, vilket vi gjorde.
När kl blev 14.30 så åkte vi till deras lägenhet som dem hade hyrt inför helgen. I den ganska så snuskiga lägenheten satt vi i några timmar och snackade, drack och lyssnade på musik. Helt okej! ♥

När klockan började bli 17.00 så tog vi bussen från hagaby centrum till norrköping resecentrum. Vi blev lite tidiga ner till stan så vi var inne och köpte varsin dricka och sen så satte vi oss för att vänta på tåget.
18.30 var tyvärr sista tåget hem och det hann vi som sagt med.
När jag kom hem käkade jag pizza och nu sitter jag här.

Jag har i alla fall haft en riktigt bra dag! ♥

/ m.ε













Kommentarer
Postat av: Amanda

snygga grejer :)

2009-04-26 @ 13:42:40
URL: http://mormoreminidol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0