Lördag

Hallå alla !
Börjar att berätta om igår. Det var som sagt fredag och jag började kl 12 men jag åkte med min bror in till stan vid 8.30 för att träna och sola. Så blev det också, känns så skönt att äntligen vara igång med träningen ordentligt igen! Igår bakade jag också och jag vågade mig på ett nytt recept som blev riktigt gottans!

Idag är det lördag och jag har varit på gymet idag med men idag städade jag bara och sen åkte vi hem. På dagen kom det lite folk hit och vi fikade på nya kakan och sen så har jag typ pluggat och kollat film. Har lite att ta igen ifrån skolan nu, känns som jag bara skjuter upp allt hela tiden, och sen när man minst anar det så är det bara någon dag kvar tills att det ska vara klart. Jag får helt enkelt ta tag i mig själv och försöka göra saker på lektionerna istället för att sitta i soffan och prata med josefin och olivia, haha vi har blivit lite för bra på att prata bort lektionerna nu. Äsch allt det där löser sig!

Nu ska jag snart ut och sen så önskar jag mina vänner en trevlig kväller!
/m.ε


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0