Hide and seek

Lördags morgonen började med att jag vaknade tidigt och la mig för att titta på film, the heartbreak kid. Ganska bra faktiskt.
Efter en stund ringer min morfar och säger att jag kan åka med dem till stan eftersom det inte fanns någon annan skjuts. När morfar ringde var han redan påväg hit. Blev att kasta på sig kläder och slänga ned massor med kläder, smink, plattång osv.. för att de skulle räcka i 2 dagar och för att jag skulle få med mig allt. Morfar & Mormor kom efter 15 minuter och jag hann att packa ned allt som behövdes. Klockan var bara 10 så jag åkte hem till mormor och morfar och duschade och gjorde mig i ordning. Var själv hemma hos dem som vanligt eftersom dem skulle ut och fira sin bröllopsdag.
Efter typ 2 timmar så hörde Jennie av sig och vi cyklade ner till djulö beach. Över- mycket folk och varmt väder, dock var vattnet skitigt så man var precis brun när man kom upp ur vattnet och handduken blev jätte skitigt, USCH!

Vi drog hem på eftermiddagen och duschade så vi skulle känna oss fräschare, och ja det tog en stund eftersom jennie skulle sminka sig också :P men sen styrde vi våra cyklar mot stan. Vi skulle käka pizza och gled runt lite på stan för att se vart de fanns en pizzeria som inte var proppfull med folk så man skulle bli tvungen att sitta inne. Vi åkte iaf till venezia och köpte med oss pizzan och cyklade vidare till gröna kulle och satt i gräset och åt.
Jätte bra ställe och pizzan blev 7ggr. godare!

Efter ett tag kom carro och vi åkte till stan för att hämta hennes cykel och då såg jag att det var Kevin Borg som skulle uppträda. Jennie och Carro tyckte de var skit så vi gick bara igenom folkmassan och de var det ända jag fick höra av honom. När vi hade åkt till Jennie började vi spela kort, (chicago?)  till sena natten.

Vaknade upp hos mormor och morfar i morse, där jag hade övernattat, och dem var som vanligt inte hemma, lite ensamt men ganska skönt. På dagen träffades jag och Jennie igen och vi gick och fikade.

Super bra två dagar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0