Party Night

Hej ω

Hade en bra kväll igår. För er som inte är uppdaterade så hade vi först främmande hemma. Det var kräftskiva och massa ost och kex. Efter det blev de grillat. När jag hade ätit och gjort mig lite snygg så körde Mathilda mig till stan. Jag sprang upp till mormor och morfar & lämnade väskan innan jag gick för att träffa Emma vid polisen. Tvingade nämligen med mig Ems till Sandra & Billy på fest.
Kvällen tillbringades hos Sandra & Billy. Först var vi bara brudar men sen kom Billy, Edlund och Janne.
Kvällen var rolig & mysig. Vet inte vad klockan var men på natten i vilket fall så drog vi ner mot stan för att vi skulle äta något. Vi var på stan tills det blev jäkligt kallt och nån gång vid halv 2 skiljdes vi åt.
En fin fin kväll / Natt!

Idag när jag vaknade så skulle jag jobba.
Klockan 7.20 var jag i alla fall på jobbet. Jag slutade redan vid 11 och då gick jag hem till mormor och morfar för att städa lite. Typ halv ett kom Emma och vi satt och pratade och sen gick vi en sväng på stan.

Det var väl de hela. Nu ska jag väl försöka läsa lite i teori boken och försöka att inte tänka så mycket på att det är praktik i morgon...

/m.ε

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0