11 februari

Hej alla läsare! ω

idag har jag varit hemma från skolan för jag har så himla ont i huvudet, så jag ska skriva snabbt för min huvudvärk har inte gått över ännu men sanningen är att det blir mycket bättre med glajjerna på. Dagen har som sagt varit lugn och jag har kollat på två Eva och Adam filmer. Jag tycker att dem är jäkligt bra faktiskt. Man kan skratta, gråta, känna sig pirrig i kroppen, helt enkelt bra filmer det där!
På eftermiddagen så ringde josefin mig om lite uppdateringar och sen så pratade vi om Andra Avenyn som var igår, eftersom josefin missade det. Igår var de bästa avsnittet på läääänge! Dunderbra var det igår!
Nu har jag nyss ätit och ska försöka plugga lite inför i morgon då vi har två redovisningar och kl 21.00 blir det efterlyst!

JUST DET!
måste säga att jag har fått jobb också, och jag är väldigt sugen på att tacka ja så det blir nog så! Så jäkla glad jag är och stolt över mig själv över att ha jobbat mig till det här, helt själv ♥

Ha det bäst ! love m.ε

Kommentarer
Postat av: Mattis

Nice ! ,vart har du fått jobb ?

2009-02-12 @ 22:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0