18 februari

Hallå alla! ω
Har nyss kommit hem från josse, vi har haft det roligt och vi har kollat på massor av filmer. Igår kollade jag på hennes fotbollsmatch.. eller jag och hennes mamma.. men josefins lag förlorade.. tråkigt nog.

Igår ringde även pappa och sa att min kusin som jobbar i cariebbean ligger på sjukhus.. hon hade varit ute och cyklat och så slutade hennes bromsar fungera så nu ska hon opereras och alla här hemma håller tummarna för henne och att hon snart ska må bra igen. Man blir rädd när det händer någon som man ändå är så nära.. vi är ju kusiner och så ringer pappa och säger att hon ligger på sjukhus o grejjer. Men jag tror att allt kommer lösa sig och jag hoppas snart att hon mår bra igen. Så om du läser så tänker vi alla på dig här hemma!

Idag ska jag bara slappa faktiskt för jag är fortf halv sjuk .. eller jag ska väl med mamma och handla sen men då måste jag klä mig o sånt för jag kom nyss ut ur duschen!

Men ha en fortsatt trevlig dag! love m.ε

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0