24 februari

Halloj!

Idag har jag varit på min praktik och det gick bra, dock mycket död tid och det blir jag så jäääkla trött av! Idag blev det i alla fall lite ändringar på schemat så jag är ledig hela helgen och sen så är jag ledig i morgon också! Skönt till tusen!
Idag slutade jag praktiken kl 15.00 och då begav jag mig till gymet för att träna, det var ganska skönt.. men de känns inte som det händer något med min kropp. Men de gör det antagligen, jag får hoppas det i alla fall!
Nu ska jag gå in och ta en varm dusch och sen ska jag sova lite, för jag är sjuukt trött idag, mys!

IMORGON SLÄPPS HSM3 ! jag ska ha den ♥♥

Ha de gött / love m.ε

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svårt att förklara, sen orkar jag inte att mina föräldrar ska veta.. Du verkar ha det ok på praktiken? <3

2009-02-24 @ 17:20:11
Postat av: elin svarar

jaa det var det nog :) kul på praktiken?

2009-02-24 @ 17:29:25
URL: http://elixerixon.blogg.se/
Postat av: elut svarar

okej det låter ju bra (: jorå. Det är helt okej, personal + boende är jättesnälla. Men jag märkte direkt att: nej, detta vill jag inte arbeta med. Men vafan, 4 veckor och det går ju undan ;)

2009-02-25 @ 12:19:30
URL: http://elixerixon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0