6 februari

God kväller  ω
¹²³
Idag har skolan gått riktigt fort faktiskt. Vi var först på Linden för att göra en sladd och det var inte så värst roligt faktiskt.. missa en del av min sovmorgon också. typiskt! När vi kom tillbaka till skolan så hade vi bara Matte och klassråd. På klassrådet så var jag ordförande idag och ingen hade så mycket att säga så det gick fort och vi fick gå 25 minuter tidigare, inte helt fel!
Efter skolan så gick i alla fall Jag, Josefin och Mattis på stan en stund tills att våra bussar kom.

Ja och nu är det kväll och jag har varit ensam hemma sedan kl 18.30 och det har varit rätt så skönt. Jag har bla. kollat på film, duschat, och pratat i telefonen så kvällen har varit lugn och skön!
I morgon ska jag till gymet o städa och jag MÅSTE verkligen träna i morgon också och det ska bli sköönt! Kanske blir de bara kondition.

Kvällen börjar gå mot sitt slut för jag är redan trött så nu sitter jag här och ska slurka upp lite cider och sen läsa en bok och sen knoppar jag!

Puss och godnatt / Mε ×

En bild på min bebi som har varit med mig ikväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0