kak kaos

Hejsan alla som läser!

Idag så har jag fått en kommentar som löd "var det skönt med Arwid igår"  och jag kan ju bara gissa vem den är ifrån ;)
Men för att klargöra den frågan så kramades vi en gång, sen rörde vi inte varandra mera. Så nu finns det inga flera frågetecken där! Haha! ♣

Praktiken idag var jobbig, väldigt krävande av boende.. Men jag fick i alla fall sluta en timma tidigare och det kändes jätte bra att äntligen få gå hem och ha lite lugn och ro. Min praktikplats är riktigt bra faktiskt och jag trivs med alla som jobbar där, speciellt min handledare. Men på praktiken idag så hände det en grej.. Jag och en boende skulle baka en kaka och då så trodde jag att det skulle vara 11 dl vatten i.. när det i själva verket stod att de skulle vara 1&1/4.. det stod VÄLDIGT otydligt i det där jäkla receptet, så av kakan blev det någon slags gele aktig smörja.. och den var SKIT ÄCKLIG! Synd att man inte kollar sig för lite noggrannare, jaja my bad.
Annars har jag faktiskt inte så mycket att berätta om..
Det blir snart en dusch sen ska jag kolla på den där jäkla melodifestivalen. Alltså jag gillar inte ens melodifestivalen men det är ju helt sjukt.. jag får en känsla av att man måste titta på den.. och sen hamnar jag bara där i soffan framför de där skiten med den sämsta och jobbigaste programledaren.. URK! Det blir bara sämre för varje år, och ändå tittar jag?

Nu blev det ett långt inlägg så nu tackar jag för mig!  love m.ε

     

Kommentarer
Postat av: elin svarar

jo men dom är lättare att läsa av, för är dom arga så är dom det, är dom glada så syns det :) och det är väldigt lätt då att veta "vart man har dom".

2009-03-01 @ 16:13:14
URL: http://elixerixon.blogg.se/
Postat av: elin svarar

hoppsan hejsan! här tänder man till på en gång ;D hahaha

2009-03-01 @ 22:22:05
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0