12 januari

Halloj! ω

Skippade att blogga igår för jag var så trött efter volleybollen så jag sket i det! Jag var i alla fall på volley boll igår och det var kulkul! Jag tränade även igår också.
Idag var det skola som vanligt och idag fick vi testa att ta venprov ( blodprov i armen) för er som inte fattar xD och det var faktiskt mycket lättare än förväntat! Jag trodde det skulle vara skit svårt men de gick fint! Jag och Elin var i alla fall taggade! ς
Jag tänkte träna idag men så blev det inte, fanns viktigare saker att åka hem till idag så jag bestämde med mamma att det får bli i morgon kväll för då hjälper jag henne att handla efter skolan och sen åker vi hem o käkar sen till gymet, bra plan tycker jag!
Igår så satte jag upp en hylla på mitt rum också, som jag har målat om, i svart mekanlack så den blänker, det blev i alla fall skit snyggit!
Men nu är jag mega hungrig eftersom våran mat i skolan SUGER! så de blir första riktiga middag idag och det ska bli jäkla gött!
Och en grej som jag är jätte glad över är att i morgon då börjar ANDRA AVENYN ♥ yey och ikväll är det ju också 90210!!!! ♥

Nu är det food! PUSS / Mε

och eftersom jag har nyttig vecka och inte äter något onyttigt så drömmer jag om pizza -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0