18 Januari

HEY PEOPLE. ω

Idag har jag varit och jobbat på Statt.. igår likaså. Det var roligt och inte alls så jobbigt faktiskt.. fast vi hade 170 gäster. Men det gick bra.. vi var ju tre st. så det flöt på. Charlotte som jag oftast jobbar med har jag så roligt med. Hon är så snäll och omtänksam och vi jobbar så jäkla bra ihop. Så himla bra känns de :)
Efter jobbet så åkte jag hem och kollade tv och somnade, skööönt! Jag var så nedrans trött och orkade knappt hålla mina ögon öppna. MEN nu är jag i alla fall vaken och piggare och vi ska snart fika för att pappas kompis Tom kom hit med massa gött fika och det gillar jaaag!

Efter fikat måste jag faktiskt plugga lite.. usch.. jag känner verkligen inte för det och sen så har jag i bakhuvudet att jag måste plugga på teorin till körkortet.. åhh! stress.......... På onsdag blir det i alla fall tandregleringen.
NU är de fika. PUSS / Mε

Kommentarer
Postat av: eluut

sköönt att kunna jobba och tjäna lite cash.

2009-01-18 @ 18:28:37
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0