9 januari 2009

Hellu! ω

Idag var de sköön dag! Började med att 8.30 så åkte jag med mamma o pappa till stan och dem lämnade mig hos farmor och farfar och där skulle jag vara tills att jag började skolan kl. 12. Mycket trevligt! Mysigt frukost och fika och prat!
Sen i skolan hade vi bara matte och klassråd sen fick vi gå hem så då drog Jag, Josse, Elin och Frida till stan och vi hamnade på McD för att vi skulle äta glass, i stora lass!
När kl. slog 15.10 åkte jag buss hem och sen grillade vi och det var gott!
Nu har jag fixat en ny design till min blogg.. hittade en sida på min kusins blogg om det, så jag hoppas hon inte blir arg för jag gick in på den xD men vi har i alla fall inte likadana blogg designer så! :)
Nu ska jag gå ut till övriga och kolla lite på lets dance och se om de är lika tråkigt som förra året. JAJA!

PUSS / Mε

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0