23 januari

Hallå! ω

Idag har jag saker att berätta om faktiskt!
I morse var jag ju och körde på trafikskolan och de gick faktiskt riktigt nice! Innan jag åkte dit var de mysigt hemma hos farmor och farfar!
Sen var de skit tråkigt i skolan. vi hade EN lektion på hela dagen. Piss på det eftersom de kändes jävla onödigt att åka dit.. men ändå soft att man slapp klassrådet.  Efter skolan blev de fika med Josefin och Olivia ♥

»Haha
och jag tänkte berätta en kul sak xD Jag åkte buss i en timme idag och höll verkligen på att kissa på mig. Men jag visste inte ifall jag skulle be chauffören stanna så jag fick kissa. Men i alla fall så väntade jag och jag var så kissnödig så jag fick ont i magen. Jag höll mig enda fram till strångsjö och då hade jag redan knäppt upp byxorna och sen sprang jag upp i skogen och kissade! TUR ATT VI HAR SKOG!

»SEN kommer the big news!
Idag så fick jag erbjudandet att jobba helt SJÄLV på Statt i frukosten på Söndag.. och jag blev ju jäkla glad asså. 17 år och får ha ett så stort ansvar. Jag är i alla fall skita glad! :D
Åt nyss iaf  revbensspjäll och pommes, nice nice! Och ikväll ska jag faktiskt moffa & kolla på let's dance!

PUSS PÅ ALLA & Ha en jätte bra kväll! :D
 

Kommentarer
Postat av: Emma

haha! ah, det är tur att vi har skog ^^

2009-01-23 @ 20:36:22
Postat av: Kusin J.

Vad roligt för dig sötan <3

2009-01-24 @ 00:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0