Bra dagar.


Börjar detta blogg inlägg med att berätta om gårdagen.


På eftermiddagen kom min farmor och farfar för att fika och ge oss massa kantareller. När klockan blev 18.10 så åkte jag med dem in till stan för att möta upp Josefin vid bion. Vi såg på Johan Falk. Den filmen var helt lysande och enastående! Riktigt bra och den borde ni som läser kolla på.
När bion var slut och jag och Josefin hade pratat igenom allt som hände i filmen så kom mamma och hämtade oss. Bilen styrdes mot mitt hem där vi planerade att sova. Vi kolladte på tv och pratade hela kvällen. Vi såg bland annat något program där det visades vääldigt många nakna människor. Det tyckte vi såklart var riktigt roligt.

Jag sov dåligt under natten och var därför trött och seg men jag var ändå tvungen att gå upp och göra mig färdig. Jag skulle ju trots allt klippa mig kl 10.30. Klippningen blev bra och jag är riktigt nöjd med resultatet!

Dagen fortsatte då jag och Josefin satt framför tv:n och degade hela dagen. Hon åkte hem runt halv fyra.

Nu ikväll har jag bara suttit och tagit de lugnt, jag och mamma har spelat geni och memory, passar när det är tråkigt väder.

Lägger in en bild på nya håret och så önskar jag alla en riktigt trevlig kväll
/ m.ε


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0