Det onda förstör mina dagar


Lugn dag är allt som finns att säga. ω

Övningskörde idag & har pluggat lite teori, det börjar att dra ihop sig & jag känner att jag måste börja plugga stenhårt på teorin nu, åtminstånde i fall jag vill ha mitt körtkort när jag fyller och det vill jag.
Åkte en sväng till gymet för att sola och träna. Det blev 12 minuter i solariet och 10 minuter på bandet. Planen var att träna stenhård kondis idag eftersom jag inte kan köra någon styrka pga. ryggen.. men så blev de icke. Fick ont av att bara gå. Tillbaka på ruta ¹
:(
Emil ringe idag också & då blir jag på bra humör :)

I morgon är planen att träffa Alice.. vet inte när & var ännu men det visar sig i morgon :)

/ m.ε


Kommentarer
Postat av: jaakkola

du verkar vara duktig på att köra :) jag körde även igår, men jag är ju bara på grunderna äm ;) hehe

2009-07-06 @ 13:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0