Cabareé veckor ♣

Hallå alla där ute! ω

Nu är det bara 1½ vecka kvar tills att skolan slutar, hur skönt som helst!
Min klass och 2cd har cabareé veckor nu och den kommer bli så jäkla bra i slutänden.
Jag, Josefin och Olivia har valt att arbeta i gruppen dokumentation och det är bara vi tre som är i den gruppen så vi har jäkligt kul och kan röra oss ganska fritt.
Det har blivit mycket kort och mycket filmande och det är många glada miner såhär på slutet vilket är himla skönt!

Idag fyller min bror 19 år så många gratulationer till honom!
Mormor och morfar har nyss varit här och fikat på lite tårtaa.

Måste också berätta en överraskande nyhet.
Jag fick G på nationella i Matte och jag fick även G i slutbetyg. Helt jävla underbart och ni  anar inte hur glad jag är! YEEEEEEEEY!

Nu ska jag bara slappa och sen ska jag gå och sova.

/ m.ε

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0