Mycket som händer

Hallå alla läsare!

Mycket som har hänt utan att jag har haft tid att skriva ned det här.

För det första så fick jag the sims 3 av mina kära föräldrar så jag har suttit vid det ganska mycket och lagt internet åt sidan.
Inte helt oväntat att jag skulle gilla det så mycket som jag verkligen gör. Mega roligt är det!

Jag har också varit ensam hemma i 5 dagar.
Men under de fem dagarna har jag haft:
› Körning på trafikskolan
› Två inskolningar
› Instruktionsdag
› Olivia och Josefin var här i 3 dagar ( under midsommar helgen)

Det är typ vad jag har gjort de dagarna och alla dagar var faktiskt ganska roliga!

Idag har jag inte gjort alls mycket, mamma och jag åkte en svääng till stan och handlade lite saker och sen har jag bara spelat sims hela dagen.. Känner mig ganska nördig men det är de så värt!
Men i morgon börjar jag att jobba så då blir de andra bullar.. då kan man inte sitta och spela hela nätterna utan nu börjar allvaret!

/ M.ε

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0