IKEA med Farmor ♥

Hej alla!
Detta inlägg börjar med glada tankar! Jag har haft en jätte bra dag. IKEA med farmor kunde visst inte bli bättre.
Vi har verkligen skrattat så vi grät idag och sen så hittade jag mycket som jag köpte och som jag är jätte glad över att ha hittat. (bilder nedan)
×
Jag och farmor åkte i alla fall hem vid typ 14.00 och då åkte vi först hem till mig för att lämna mina fin fina inköp och för att hämta träningskläder. Vi åkte mot stan och sen så var jag hos f&f en stund och därefter skjutsade dem mig till gymet.
×
Träningen gick bra och jag antar att jag kommer ha träningsverk i morgon.. men det gör inte så mycket för jag går kort dag i morgon, nämnligen 8-12.. en tråkig grej är att min mentor kommer och hälsar på, såå tråkigt och onödigt tycker jag.

Ikväll ska jag bara duscha och sen så ska jag se på 90210!

Hoppas ni har haft en lika underbart bra dag som jag / love m.ε

  drickglas x6
  drickglas x4
  Tavla i svartvitt 
 
  Vitt  Överkast

Djursäng x2 (en till kattbebisen)

Köpte även lite ljus och ljusstakar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0