Ledig från praktiken

God morgon! ω
¹²³
Idag är det måndag och eftersom jag har haft praktik i helgen så är jag ledig idag. Rätt skönt!
Idag vaknade jag lika tidigt som vanligt, det vill säga kl.07.00 och sen dess har jag varit uppe och grejjat lite.
Jag har nyss kollat på lite kläder som jag ska beställa  men jag tänker inte säga vart ifrån ξ 

Senare idag så ska jag åka till gymet och träna, det behövs verkligen! Har inte blivit någon träning alls nu när jag har haft praktik i helgen så idag blir det hårdkörning! Jag funderar faktiskt på att gå ut och ta en rask promenad nu också, men jag vet inte riktigt ännu!
Kort och gott så blir det nog en ganska lugn dag med ett eller två inslag av träning!
Hoppas att alla har en fin dag / love m.ε
Här får ni kika på kläderna jag har beställt!

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0