Tiden utvisar allt.

God afton damer och herrar!

Dagen i sig har varit rätt lugn. Jag har såsat hela dagen, eller i alla fall ända fram till kl 15.00 för då åkte vi till stan för att kolla på volleyboll som vanligt.
Matchen sluta väldigt bra och jag ser redan fram emot nästa match.
Min kväll har också bestått av ett avsnitt gossip girl och jag har nyss varit ute och snokat upp vad som händer med Bart Bass, och ja han dör. Stackars chuck!. Jag längtar till nästa söndag, spännande! Visst man kan ju tanka ned hela serien, men vadå tråkigt? Bättre att ha en extra sak att se fram emot varje vecka!
ξ
Har även gjort två saker idag som förblir hemliga men det var verkligen givande och jag har verkligen insett saker. Hoppas bara att jag möts av två glada miner. Det får tiden utvisa. » Tiden utvisar allt
 
ξ

I morgon
blir det praktik från 7-15 och direkt efter så ska jag träffa Alice. Det var otroligt länge sedan vi sågs och det ska faktiskt bli trevligt att ses igen. Hoppas bara det inte är samma väder i morgon som nu. Blöt snö bådar inte gott.

love / m.ε

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0