Träningsvärk!

God afton ω

Idag har jag inte orkat sätta mig vid datorn för än nu, jag är bara så himla trött idag.
»
Igår var jag som sagt och tränade, jag körde stenhårt och det fick jag betala för idag, svårt att gå och svårt att böja sig.. ont som fan idag helt enkelt. Men jag slutade i alla fall c:a 60 minuter tidigare från praktiken idag så då traskade jag iväg till gymet och körde ett lite lugnare pass eftersom jag redan har träningsvärk. Efter passet på gymet så gick jag på besök till farmor och farfar, vi pratade mycket och någon dag framöver ska jag åka med dem till IKEA.. det är i alla fall så det är tänkt!

I morgon börjar jag inte min praktik för än 14.45 så det blir sovmorgon eftersom mamma ska på möte kl 14.00 så det passar perfekt för mig för då hinner jag gå förbi farmor o farfar en sväng ( f&f bor 500 m från min praktik)
 
Nu är jag så jäkla trött så nu tänker jag sova och förhoppningsvis drömma sött!
Kram och godnatt / love m.ε

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0