Bra grejer

Godmorgon alla, och då menar jag verkligen godmorgon eftersom klockan är 07.43.

Den här veckan har bestått av plugg varje kväll och av enorm trötthet. Men nu har jag nästan lämnat in allt.
Lite saker kvar som ska in innan betygen sätts. Det blir nog bra.
Veckan som kommer blir en bra vecka. På onsdag så är de klassfest och sen blir de att övernatta hos Josefin den natten. På torsdag och fredag är det ledigt, (som alla antagligen redan vet)  och då kanske en söti kommer hit. Det visar sig då :)
Det kommer i alla fall bara bli bra grejer känner jag på mig :)

En till jätte bra sak är att jag ska få köpa våran kompis bil och den ser jätte ny och fräsch ut eftersom han alltid har haft den i sitt garage på kvällarna. Det blir i alla fall en Nissan Almera :D och den kommer stå på min parkering nästa vecka :D

Nu ska jag snart äta frukost för jag är såå hungrig.
Ha en bra dag alla, ser ut att bli lite sol idag :)
/ m.ε

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0