9 dagar kvar

Seg dag idag. Har haft praktik som alla andra dagar, blev ett avbrott mitt i dagen då jag sprang ner en våning till tandläkaren. När jag var där gick allt bra och jag fick massa nya prylar i munnen. Fick också veta att jag bara ska ha den i ett halvår till. Inte alls mycket juu. Men just nu eller ja sedan jag åkte från praktiken har jag haft enormt ont i tänderna. Går inte alls bra att äta och smärtan finns där hela tiden. Svårt att förklara hur smärtan känns.
Men självklart finns det saker som är mycket mycket värre, det är lite lättare om man tänker så!

Förövrigt så har jag inte så mycket att berätta om. Dagarna känns ganska enformiga.
Praktik 7 - 16 & efter det kilar jag iväg till trafikskolan och pluggar teori, tills kl 18. (Inte idag då)
Känns lite tråkigt att man inte hinner träffa så många kompisar, men vänskapen ska väl överleva några veckor i från varandra.

Snart fyller den bästa mamman i världen år, jo just min! Så måste ner på stan någon dag och köpa en present. Vet nog nästan vad jag ska ha så det går säkert fort.

Måste bara påminna alla att det bara är 9 små dagar kvar till jag fyller 18 härliga år!

Nu tänker jag inte skriva mera, har helt enkelt inget intressant att förmedla.

Love m.ε

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0