Inget som tillför något till världen

Hellu! ω

Har nyss duschat och gör inte ett skrutt just nu. Jag har som vanligt varit på praktiken idag, allt har gått bra & det är nya upplevelser hela tiden.. känner att jag växer och blir mer & mer mogen av att vara på sjukhuset, great!
Det som är lite jobbigt med att ha praktik är att jag är så jäsingens trött när jag kommer hem & när jag är trött blir jag tjurig oså.. någon som känner igen de?!?
Har också varit på centrala idag som vanligt, efter det så gick jag till gymet för att sola och sen åkte jag hem. Så sköönt det kommer bli när man är färdig med körkortet, men jag ska kämpa!

Om det är någon söting som inte har något speciellt för sig i helgen så kan ni alltid höra av er, ska jobba på morgonen på söndag, annars inga direkta planer, hör av er!

Nu ska jag smörja in mitt ansikte, tog en riktigt lång dusch idag, hårinpackning, fotmassage, och typ ansiktsmask, det behöver kroppen ibland! :)
Ha en fin fin kväll!

/ m.ε

Saknar Emma ♥

Bjuder på lite bilder på mina absoluta älsklingar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0