Josefin fyller 18 år!

Hejsan alla glada människor!
ω

Glada nyheter har jag i alla fall. Men först tänker jag gratulera en av mina bästa vänner på födelsedagen. Ja självklart är det Josefin som fyller 18 jäkla år! GRATTIS till henne ♥

Men de glada nyheterna är att praktiken är typ 100 ggr bättre än förväntat och som pricken över i:et så går körkorts teorin bättre & bättre! HEJA MIG!

Kan också berätta en jäkligt tråkig sak..haha samtidiigt är de så sjukt!
Träffade en söting kille när jag var hos Sandra sist, det hände en hel del och jag trivdes bra i hans umgänge. Han var skit full, verkligen och de visste jag ju förstårs... jag sa till honom att han inte skulle komma ihåg nåt i morgon.. och mycket riktigt.. han kommer inte ihåg ett skiiiiit! Jäkligt besviken blev jag faktiskt :/ Alltså jag visste ju att han var full oså och de gör inget att de hände massa saker mellan oss.. men han verkade vara en så brao kille som jag tror jag gillar. Tråkigt läge för mig.. men som tur är så överlever man även som singel :D Det är ju faktiskt så att om 15 små, korta dagar äre en brud som fyller 18 år, YES DET ÄR JAAG! feting nice äre, och då kan jag lova er mina kära vänner, DÅ ska jag på krogen.
Jag ska ragga allt jag kan också, haha nej nu överdriver jag, men lite kanske :)
Så om det är några trevliga människor som vill ut nästa helg så säg till!!
love / m.ε


Blir en bild på Josefin eftersom hon fyller 18 år ξ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0