3 novemeber



      

» Hej alla! 

Här sitter en madde som har ont i sina tänder och är varm eftersom hon har pluggat som en tok, och bra tror jag det blev faktiskt :)
Jaja idag så var jag i skolan i alla fall, och jag fick typ en knäpp och var jätte glad och satt o sjöng för olivia och rebecca, mycket roligt -.-
Iaf så gick skoldagen bra med lite pepsi max som vanligt, MUMMA!
Men kl 13.4o var det dags för att gå till sjukan till special tandläkaren och skulle fixa till min tandställning eftersom jag har dragit ut alla tänder som skulle bort nu. Sköönt att det kommer hända någonting i munnen igen, men ont göör de, eftersom jag har typ en stor fjäder och en gummisnodd av något slag som drar och skjuter som tusan i mina små tänder.

Men jag blir väl fin sen i munnen.. jaja nog om tandis.

På eftermiddagen så åkte jag och krille hem med 15.10 bussen och han hängde med mig hem, vi satt vid datorn & kollade tv. Skoj de låter va? :) Ne men det var trevligt. Sen gick jag med honom till bussen och så hamnade jag här, i plugg världen. Någon som vill komma till min värld och hjälpa mig lite? (A)
Jaja vad jag babblar på om allt möjligt, men det är ju så att jag i alla fall har några läsare, SKOJ :D

Nehepp nu är de dags att avsluta för jag vet inte vad jag ska skriva. 
JO JUST! skit tråkigt att alla är tillbaka i skolan igen,
så mycket folk och så trångt och nee! Det är min NO grejj idag xD & en grejj till..
Fick ett VG på min apu inlämning, då blev jag faktiskt glad :)
Aja hoppas att alla har en trevlig kväll!
puss / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0