Både bra och dåligt!

Hejsan alla läsare!
Nu var det ett tag sedan jag skrev och jag har två saker att berätta.
Dagarna i skolan har ju gått bra och det har varit ganska kul! Igår fick jag den glada nyheten att jag har ett möte med Stefan (chef på strandgården) angående mitt sommarjobb! Jag är rätt så jätte säker på att jag kommer få det och det känns super!

Något som däremot SUGER är att jag nyss har varit på volleyboll och matchen var spännande och det är verkligen nu det gäller! Och då i sista poänget som skulle avgöra så blåser dommaren om något som var helt sjukt! Ingen som är insatt inom volleybollen hade varit med om detta förut! Många många många anser det vara ett dommarfel och om dem som kan det där tom. säger det så blir man rätt så förbannad när det blir såhär!
Om Engelholm vinner sin hemma match på söndag så blir dem svenska mästare och vi förlorar. Det ska inte hända! Jag är i alla fall så jääääkla arg och det var nog de flesta i duveholms hallen ikväll, inte minst supporter klubben! Usch ja, men jag hoppas i alla fall att vi tar igen det här på söndag och då har vi trots allt bara två matcher kvar till seger! HOPPAS!

Hoppas att alla kollar på öst nytt eller på sporten då ni kanske får se Katrineholms snygga supporter's!

/ m.ε

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0