Brandövning, matråd och kläder

HELLU! ω
Idag är det tisdag och det var bra i skolan. Idag hade vi brandövning och det kom massa brandmän och sen så började det ryka inne också, fast det var ju fejk.. men det var ju en upplevelse det också!

Vi slutade kl 14.10 idag och då snabbade jag mig till matsalen för att gå på matråd, kändes som det blev ganska mycket sagt, vi satt ju faktiskt där i 1h och 20 minuter xD
När jag kom hem så kom mamma in med posten och då hade jag fått mina kläder som jag beställde och dessutom så satt kläderna så jäkla bra, YEY! :D

Nu hoppas jag på att en söting snart ringer mig och sen ikväll blir det Andra Avenyn ♥

Ha det bäst / m.ε

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0