Early morning

Söndag ω
Idag är det alltså söndag och det har hänt ganska mycket idag.
ȁkte och jobbade kl 05.45 i morse
»Var på volleyboll, en riktigt spännande match!
»Hade det mysigt hos ¿

Ja, för att sammanfatta min dag så har den varit riktigt bra på alla vis. Det var lite tungt att jobba idag men det gick. Volleybollen var ju mer spännande än vanligt och den slutade väldigt bra. Sen efter volleybollen åkte jag till en person där några timmar spenderades. Det var ju inte helt fel om man säger så. Nu blir ni nyfikna va!

Nu har jag nyss ätit min äggmacka och postmust och nu blir det att sova, eftersom det blev en early morning.

love m.ε

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha att du fortfarande går på hans snack, stackare!

2009-04-06 @ 17:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0