Jag lovar att alltid finnas där för er! ♥

Mycket mycket tråkiga saker har hänt idag. Men vi tar oss igenom det här tillsammans precis som bästa vänner ska ♥

Det har som sagt hänt lite saker för varje person idag och inga bra besked för någon av oss direkt. Jag vill inte gå in djupare på det.
Idag var det i alla fall skola och min grupp hade en försenad redovisning som tydligen blev vääldigt bra!
Läraren och våra clasm8's tyckte det var bra så jag antar att den var ganska hyfsad.
Annars har det inte hänt något mer speciellt i skolan.
Jag, Olivia och Josefin tillbringade eftermiddagen i skolans soffor och sen var det dags att gå hem.
Jag åkte till gymet men eftersom jag mådde illa osv. så gick jag på löparbandet i 20 minuter sen så körde jag några rep. lår och rygg och sen tog jag bussen direkt hem och kastade mig till matbordet!

Nu har jag nyss varit ute och övningskört och ska snart duscha för att sen kunna sitta bänkad framför tv:n och vänta på 90210!

Nu har jag bara en sak till att säga. Love suck's!
/ m.ε

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag finns här för dig också! Älskar dig <3

2009-05-01 @ 12:56:40
URL: http://j0sse91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0