Långt inlägg.

Hej alla! ω
Nu var det ett tag sedan jag bloggade igen. Har inte riktigt haft tid och lust, men jag ska berätta om dagarna som varit.
Igår så var vi först på gymet, jag städade och tränade. Direkt efter åkte vi och hämtade Tom som skulle hjälpa pappa att snickra lite och så skulle vi äta påsk mat och sen så skulle vi grilla på kvällen. Under dagen hann det komma 7 st till. Mormor och morfar som bara stannade på fika. Sen kom Svenne som enligt planer skulle äta middag hos oss, och sen kom Toms dotter och åt middag.
På kvällen trillade även två st av Dannes kompisar in. Så det var fullt hus hela dagen. Jag hade dock sovit dåligt pga. mardrömmar nu igen så jag la mig ganska tidigt.

Idag så har jag varit i Nrkp med mamma och pappa. Vi åkte bara till Rusta, Jula och Bauhous för att kolla på lite inredning och lite smågrejer. Jag hittade ganska mycket saker och jag började fixa i rummet så fort jag kom hem.
På kvällen så har jag pratat i telefonen kanske 1 timme eller något, jag var ute i sköna vår vädret och pratade med Emil, det var roligt att prata med honom.
Nu på kvällen så har jag kollat på Gossip Girl och för en timma sedan mådde jag så illa så jag trodde jag skulle kräkas, men det gick över!

Detaljerad beskrivning blev de och nu ska jag säga tack och hej!

/ m.ε

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0