Trött på personer som inte har en aning!

hej people!
Har nyss pratat med josefin i tele och nu ska jag snart ner och baka.
Har hunnit med en sväng till stan, pluggat och ätit tacos. När jag satt och käkade så gick min tandställning av så jag fick ringa till tandläkaren och jag fick en tid på torsdag, så då får vi se hur de blir. Det fixar sig nog.

Tänkte skriva en liten rad till en person som för de första inte skriver sitt namn.. och för de andra inte har en aning. Alla kan ju kolla kommentaren i min förra inlägg om ni är nyfikna. Men iaf till dig som inte säger vem du är så vet ju inte du hur seriös jag är med honom, eller hur ;) & jag tror att du mest är svartsjuk eftersom du ens bryr dig, för om han bara utnytjar mig, vad gör de dig?

Nu ska jag ner o baka och ikväll blir det att åka till Örebro!  :D
/ m.ε

Kommentarer
Postat av: ELIX

vad händer i örebro? :D shoppa? (:

2009-04-07 @ 13:34:26
URL: http://elixerixon.blogg.se/
Postat av: ELIX SVARAR:

okej vad kul :D hihi.

jo shopping är aldrig fel (:

2009-04-07 @ 17:29:39
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0