Uppdatering och bilder.

Uppdatering av dagen!
Senast jag skrev var i morse så jag skrev ett snabbt inlägg på gymet.

Dagen flöt på och på våran matte lektion så lekte vi och sen så hade vi bara klassråd, som vanligt går snabbt och känns ganska okej.
Direkt efter skolan så åkte jag och pappa som sagt till Örebro. Resan var lång med med McD mat i bilen och massa göttans godis så gick det bra. Vi åkte vid 14.15 och kom inte hem för än kl 19.00 och då steg vi ur bilen med pizza och en jäkla ryggvärk. Jag får i alla fall ont i ryggen av att åka sådär långt, plus att jag blev sjuuuukt trött. Halvsover nog just nu också¿ och då kan ni ju säkert räkna ut att jag inte tänker röra en fena ikväll och bara ta det oerhört lugnt!
Just de, vi har ju typ lov nu också, eller ja det börjar ju på måndag, men samma sak. Ska bli ruskigt skönt men det känns redan som jag har mycket att göra faktiskt.

EN NYHET IDAG! är att jag faktiskt klarade mitt matteprov som jag började plugga på 2 dagar innan provet och jag fick typ 3 poäng över G. Kan lovet börja mera bra?

Nog om allt det här nu. Jag lägger upp lite bilder från olika dagar och speciellt från idag på super sötisen Molly!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0