Mycket som händer när det finns lite tid.

Hellu People!
Jag har som vanligt väntat några veckor med att skriva detta inlägg. Jag måste ta mig samman.

Har hänt sjukt mycket på så kort tid. Jag fattar inte hur alla som jag känner hinner med. Massor av folk som hinner vara med kompisar varje dag.. jag har inte tid helt enkelt. Jag har så mycket annat för mig och saker som jag ska hinna med. Undra om jag har blivit värsta tråkisen och för vuxen för fort? Värt att fundera på.

Har i alla fall blivit tok strul med praktiken som börjar på måndag. Jag fick en plats på vårdcentralen Nävertorp och eftersom jag inte fått något mail från dem som jag skulle ha fått så fick jag ringa. När jag ringde säger kvinnan i andra änden att jag inte kan vara där.. pga. strul där och massa sånt. Jag fick lite smått panik och skyndar mig till hon som fixar med praktiken och säger att jag måste ha en ny.. och det skulle hon försöka fixa.
När hon hade letat så sa hon att den enda jag kunde få var den på akuten.
Av mitt ansikts uttryck att dömma så gick hon för att leta vidare.
Nu är de klappat och klart. Idag gick jag till min nya handledare på samlad mottagning / kirurg på sjukan.
Jag är dö rädd och känner inte alls för det här, MEN kanske blir de jätte intressant? Handledaren verkar i alla fall jätte trevlig!

Sen har jag också varit hos den vanliga folktandvården idag och har ett hål. JIPPE eller inte.. har inte tid med sånt trams.
I morgon kl 08.30 har op3ab skolfoto också, får fundera ut idag vad jag ska ha på mig.. varför ska jag ens göra mig i ordning mer än vanligt.. jag gör mig i ordning och sminkar mig varje dag.. de är inte så att jag har sådana där halvtaskiga dagar då jag springer runt i mjukisar och ser ut som en flottis.
NERÅ! så de blir nog inte så överdrivet jobbigt.

Nu ska jag vara social med mina vänner på msn.
/ m.ε

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0