1 februari

hej friends ω

Har väl inte blivit riktigt lika mycket plugg idag som det var tänkt, men de mesta är gjort i alla fall.
Idag har jag kollat på film. Love actually och den är såå jäkla mysig! Sen har farmor och farfar även tittat förbi och ja det är typ det som har hänt idag, jag känner mig jätte degig idag. Nu har jag inte direkt mera att tillföra världen. FÖRUTOM... att vissa personer behöver släppa loss lite.. låta livet gå vidare och liksom bry sig om sitt eget liv?
××
Lite insider här nurå.. det är massa som händer i min klass mellan olika.. fast jag har inget att göra med nåt av de som händer i klassen och det känns riktigt nice.. dock tycker jag att det händer mycket onödigt och jag står bara på EN persons sida.

Nu kommer någon att kommentera anonymt i min blogg. hah typiskt några i min klass. Men so what? :)

Ha en fortsatt trevlig dag! love /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0