15 februari

Helluuu ω

Idag är det söndag och det är en seg söndag känner jag. Jag är trött och har ont i huvudet ( som vanligt ) och jag orkar faktiskt inte göra något speciellt idag eller jag ska kanske på volleyboll ikväll, men då kan risken vara 50/50 att jag missar Gossip girl och är de värt de? Visst jag kan ju faktiskt ladda ner det men ändå..

En sak som jag vet att jag ska göra idag är i alla fall att jag ska duscha, haha.. låter som jag aldrig duschar.. well, who knows? Nerå skämt o sido. Men man blir piggare då :)
( hah bara så alla vet så finns det folk som kommer hitta på att " åh vet ni.. madde duschar ALDRIG, shit asså nu måste vi berätta för hela stan) aa jag känner tyvärr personer som gör så! Hah men isf bjuder jag på det :D

love m.ε


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0