16 februari

Hej igen ω

Idag åkte jag till stan vid halv ett för att träffa Jennie. Vi var på stan till 16.30 och sen drog vi hem till henne. Vi hade faktiskt riktigt roligt och det var väldigt kul att träffa henne igen. Det blev inte tråkigt någon gång eftersom vi hade så mycket att prata om! ♥ Kl 18.30 kom pappa i alla fall och hämtade mig och sen åkte vi hem och nu kollar jag på 90210 och har nyss pratat med Josefin i telefon.

I morgon så ska jag till josefin och sova över där, ska bli mysigt :) sen så är de ju 4 veckor tills vi börjar skolan igen.. så då kanske vi inte ses lika mycket :/

Nu ska jag fortsätta kolla på 90210, ha en fin kväll!

love m.ε

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0