16 februari

Godmorgon

Igår åkte jag som sagt på volleyboll och det var en bra match och kvk vann! När jag kom hem så åt jag lite oså och sen så träffade jag elin och frida en liten stund :) och sen såg jag på beck, den var faktiskt riktigt bra igår :)
Idag vaknade jag med ont i halsen och lite feber men de går nog över.. jag vet inte ifall jag ska till stan idag. Får se om någon har tid att träffa mig :)

Idag ska jag också beställa produkter ifrån sheercover som jag nyss såg. Man får hur mycket as bra produkter som helst i detta paketet och det kostar bara 399 kr idag!
Nu ska jag logga in på msn och se om det är någon rolig själ inne!

love m.ε


2 dagar kvaaar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0