19 februari

hellu  ω
Idag är jag sämre än igår så jag har bara legat i sängen och jag har sovit nästan hela dagen. Eftersom jag har sovit hela dagen har jag inte så mycket att skriva om. Jag och mamma käkade nyss lite glass och nu kollar jag på vänner.
 Idag är jag så jävla ledsen också.. Idag 19 februari 2009 skulle The sims 3 släppas men det är bytt till den 4 JUNI? 4 JUNI är liksom om 1000000 år... men jag ska iaf kolla om det går att få tag på någon annanstans.. det släpps ju tidigare i övriga världen. Men jag får hoppas på det bästa!

Lägger in en bild på mina nya sommar skor som jag köpte igår för ett riktigt pang pris :D ( en sak att vara glad över iaf)

Nu ska jag kolla vidare på tv och snora. Love m.ε


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0